Veelgestelde Vragen

U kunt ons een e-mail sturen op info@debodystore.nl, waar onze klantenservice je graag zal helpen met hetgeen wat u nodig heeft.

Ja, momenteel verzenden wij ook naar België.

Ons magazijn bevindt zich in Azië. Hiervandaan bewerkstelligen wij de zendingen.

U kunt voor 23:00 verzoeken de bestelling te wijzigingen/annuleringen. Aangezien we streven naar het zo snel mogelijk verwerken van bestellingen, kan het wel zo zijn dat de bestelling reeds verwerkt is. In dat geval kunt u na ontvangst uw bestelling retourneren voor een volledige terugbetaling. 

We accepteren alle belangrijke creditcards (VISA, Mastercard, AMEX) en PayPal-betalingen. Ook Google/ Apple pay en Paypal zijn mogelijk. 

Alle bestellingen worden afgehandeld en verzonden vanuit ons magazijn. Houd er rekening mee dat tijdens vakanties en uitverkoopperiodes extra tijd nodig is om uw bestelling te verwerken. We verwerken bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Bestellingen worden verwerkt binnen één werkdag na de besteldatum en de volgende dag verzonden. Houd er rekening mee dat we in het weekend niet verzenden.

Vanwege de grote vraag kan het 10 tot 20 werkdagen duren voordat uw bestelling arriveert.

Als u uw bestelling niet binnen 30 dagen na verzending ontvangt, heeft u recht op een volledige terugbetaling.

De prijzen die op onze site worden weergegeven, zijn belastingvrij in euro's, wat betekent dat u mogelijk verantwoordelijk bent voor het betalen van douanerechten en belastingen zodra u uw bestelling hebt ontvangen. Invoerrechten, belastingen en gerelateerde douanekosten kunnen worden berekend zodra uw bestelling op de eindbestemming aankomt en worden bepaald door uw lokale douanekantoor. Het betalen van deze kosten en belastingen is uw verantwoordelijkheid en wordt niet door ons gedekt. We zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de douane in uw land. Voor verdere details over kosten kunt u contact opnemen met u lokale douanekantoor.

Neem contact met ons op via ons e-mailadres: info@debodystore.nl.

Neem contact met ons op als u producten hebt ontvangen die onjuist, ontbrekend en/of defect zijn. Voeg u bestelnummer, foto's van het artikel en alle gerelateerde referenties toe bij ontvangst van u pakket. We zullen ons uiterste best doen om vlot een gepaste oplossing te vinden.

Alle terugbetalingen worden gecrediteerd naar de oorspronkelijke betaalmethode. Als u heeft betaald met een creditcard of betaalpas, worden terugbetalingen binnen 7-10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel of annuleringsverzoek naar de kaartuitgevende bank gestuurd. Neem contact op met de kaartuitgevende bank als u vragen heeft over wanneer het bedrag op u rekening zal worden bijgeschreven. Het kan enige tijd duren voordat de terugbetaling op uw rekening wordt bijgeschreven.