Verzending en Levering

Heeft u een item gevonden die u echt moét hebben? Mooi!

Selecteer nu een kleur en/of maat en klik op ‘aan winkelwagen toevoegen’.
Natuurlijk kunt u lekker verder shoppen, u kunt altijd nog terug naar uw winkelwagentje door op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven te klikken.
Let op: als artikelen in uw winkelwagentje liggen betekent dit niet dat ze gereserveerd zijn.

Ben u uitgeshopt? Dan is het tijd om uw bestelling af te ronden. Klik op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven om naar uw items te gaan. In het volgende scherm kunt u de aantallen eventueel nog aanpassen. Klik vervolgens op de knop ‘Afrekenen’. Nu beland u op de check-out-pagina. Hier kunt u gemakkelijk op één pagina al uw gegevens invullen.

Let op: Nadat u uw bestelling heeft afgerond kunt u deze niet meer wijzigen, omdat uw bestelling direct in behandeling wordt genomen zodat u deze zo snel mogelijk in ontvangst kunt nemen.

Vragen over uw bestelling 

Heeft u vragen over uw bestelling? Kijk dan even op de veelgestelde vragen pagina. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.

Wij nemen de verzendkosten voor onze rekening. Huh, echt? Ja echt! Je betaald bij De Body Store dus géén verzendkosten.*


* Enkel verzendkosten om je artikel te retourneren dienen betaald te worden.

Ja, wij versturen al uw items met Track & Trace. Uw bestelling kunt u volgen via de bestelstatus pagina, de link hiervan krijgt u via een e-mail zodra u bestelling is verzonden.

Het kan soms even duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.

De Body Store streeft naar een snelle levering van de producten. Wanneer u op werkdagen voor 23:00 een bestelling plaatst, streven wij ernaar op je bestelling dezelfde dag nog te verwerken.

Om de prijzen voor u zo laag mogelijk te houden, verzenden wij de meeste producten rechtstreeks vanaf onze leverancier. Daardoor bedraagt de gemiddelde levertijd 10 á 14 werkdagen. Als u eenmaal besteld heeft, kunt u de status van uw bestelling volgen op onze ‘volg je bestelling’ pagina.

Kan u pakket niet afgeleverd worden dan ligt het 7 dagen op u te wachten op een PostNL locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Ook hiervan ontvangt u een notificatie van de chauffeur, hier staat ook de afhaallocatie op vermeld. Na deze 7 dagen stuurt PostNL de zending terug naar ons magazijn. 

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. Wij doen ons best om de verwerking en verzending te versnellen, zodat er altijd een klein venster is om een onjuist verzendadres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als u denkt dat u een verkeerd verzendadres heeft opgegeven.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten.

Mocht het zo zijn dat u uw pakketje niet heeft ontvangen maar Track & Trace dit wel aangeeft, meldt dit dan alstublieft. Er kan namelijk 14 dagen na de aangegeven leverdatum een onderzoek gestart wroden door PostNL/bpost. Indien dat het geval is, houden wij houden u hierover geïnformeerd tot aan het einde van het onderzoek.